Bah

Jag är så rackarns dålig på det här med planering. Eller att förstå vad som är bra för mig.
Skolan är bra för mig, jag måste få bra betyg. Ändå sitter jag här nu, och skriver ett bloginlägg om att jag strax ska börja plugga till kemiprovet imorgon. Men, det är nog lugnt. Jag kan nog det mesta, hoppas jag. Ändå, fasligt dåligt av mig. Huga.

Och, bara för att berätta om lite annat än min idioti, två tröjor som strax ska beställas (pappa måste betala, och paypal är sega.....). Tänkte först bara köpa en Shins-tröja, och jag hitta den perfekta som har en igelkott på bröstet (!). Jag fann av ren tur en tröja med Walter på, som jag bara måste ha. Ni vet, Walter från The Big Lebowski. Walter Schoblak, eller nåt. En riktigt häftig tröja, där det står I don't roll on shabbas. Så legen... wait for it... wait... DARY!

image120image121

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag vill också ha lebowskitröjan:P vilken sida köpte du ifrån och fanns det nå andra motiv?

2008-04-09 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0