G'mornin'

Jag vaknar upp som en ny människa. Fan vad skönt att säga, och gud vad mycket skönare att det är sant. Det är nåt speciellt med att vakna upp klockan sex, man hör mamma göra i ordning sin frukost och genom mina svarta persienner skymtar jag det gyllene solljuset ute. Snabbt drar man ner, fixar kaffe i sin ohälsosamt stora Starbucks-kopp, är försiktig med sockermängden och går tillbaka upp till rummet. Persienner upp, in i duschen och kom ut med ett fotosug utan dess like. Så här vill jag alltid vakna!

Verkligheten däremot är att jag nog inte hinner att fota något, då bussen går snart och jag har en lång labb. Asch då.

Kommentarer
Postat av: denomons

Verkligheten kan vänta ;)

2008-04-15 @ 21:35:46
URL: http://denomons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0