Suit up!

Fy fan vad awsome! Eller, legendary? Maratontittat på serien How I met your mother, och jag har inte garvat så sedan Scrubs slutade sända. Sjukt kul! Barney är min nya idol, jag vill vara som honom. Nästan. Han har kostym, för det är det som får "the awsome guy" att stå ut från singelmängden. Suit up! Sedan, ska man ju alltid kunna ragga på vad som helst, och monogami är inget för honom. Det låter hemskt, och är egentligen inte hur jag vill leva mitt liv, men jag kan ändå inte undgå att se upp till honom. Barney!

Dessutom har awsome, awsomer, legen... wait for it.. DARY, suit up med flera etsat sig in i mitt aktiva vokabulär. Så tokigt coolt! Speciellt i IB-kretsar, och alla vet ju att det som är häftigt där, är häftigt överallt. Dessutom, varför är ordet 'häftigt' så ohäftigt? :/

Juno ska jag se på imorgon, på bio. Ska bli kul. Dessutom, alla som inte sett filmen än bör se den ögonaböj. Jag har ju nu sett filmen fem gånger, vilket är 3 gånger fler än en bra film. Så, ja, Juno är en underbar film.

image119
Barney Stinton i serien How I met your mother. Legen... wait for it.. wait.. DARY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0